ქართულიღვინისდეგუსტაცია-პრეზენტაციასან-ფრანცისკოშიგაიმართა, სადაც22 ქართული, როგორცდიდიღვინისმწარმოებელიკომპანიის, ასევემცირესაოჯახომარნებისსხვადასხვასტილისღვინოიყოწარმოდგენილი.
ღვინისეროვნულისააგენტოსა და კოპანია „Tastingwork”-ის ორგანიზებული პიარ-კამპანიის „ივნისი – ქართულიღვინისთვეაშშ-ში“ ფარგლებში ღონისძიებებინიუ-იორკში, ვაშინგტონსა და სან-ფრანცისკოში გაიმართა.
„Tastingwork”-ისხელმძღვანელის, ღვინისმაგისტრის,ლიზაგრანიკის განცხადებით, აღნიშნული ღონისძიებები ემსახურება ქართული ღვინის ცნობადობის ამაღლებას აშშ-ში, ქართული ღვინის წარმოების უნიკალური მეთოდებისა და ქართული ვაზის ჯიშების გაცნობას პროფესიონალებისა და მოყვარულებისთვის.
„სან-ფრანცისკოში, ისევე როგორც ნიუ-იორკსა და ვაშინგტონში, ქართული ღვინის დეგუსტაცია იყო საოცრად წარმატებული, სადაც უამრავი ხალხი შეიკრიბა. ღონისძიებებს ძალიან პოზოტიური გამოხმაურება ჰქონდა. სან-ფრანციკოში გამართულ დეგუსტაციაზე ღვინის პროფესიონალები სპეციალურად, აშშ-ს სხვადასხვა შტატებიდანაც ჩამოვიდნენ“ – აღნიშნა ლიზა გრანიკმა.
დეგუსტაციებისპარალელურადიმართებოდასემინარები ქართულიღვინისკულტურისშესახებ. ღონისძიების სტუმრებს შესაძლებლობა ჰქონდათ დაეგემოვნებინათ როგორც უძველესი ტრადიციული ქართული, ისე თანამედროვე მეთოდებით დამზადებული ღვინოები.
ღვინის ეროვნული სააგენტოს კიდევ ერთი კონტრაქტორი კომპანიის “MarqEnergie”-ის ორგანიზებით, ქართული ღვინის დეგუსტაცია ლოს-ანჟელესში გაიმართა.
აშშწარმოადგენსქართულიღვინისერთ-ერთპოტენციურადმზარდდამნიშვნელოვანსაექსპორტობაზარს. აშშ-შიაქტიურიმარკეტინგულიღონისძიებებისგანხორციელებახელსშეუწყობსქართულიღვინისცნობადობისადაკონკურენტუნარიანობისზრდასაშშ-ს ბაზარზედაზოგადადქართულიღვინისსაექსპორტოარეალისგაფართოებას.